Sunday 23 November 2014

KEAJAIBAN DENGAN IZIN ALLAH

Assalamualaikum...

bersyukur ke hadrat Illahi dengan limpah kurnianNya,dapat kita bertemu lagi...
disini saya nak mencoretkan macam mana saya boleh terjebak dalam kancah sebagai pengedar Shaklee ini.hhehe... sebagai perempuan,kita ada tarikh baligh.ye idop?hihi...akhirnya saya menjadi seorang gadis ketika di hujung usia 12 tahun...Period saya berjalan normal seperti biasa sehinggalah saya berumur 18 tahun.Namun kita hanya merancang tapi segalanya ditentukan oleh Allah,aturan period saya tidak lancar/normal..Apatah lagi masih sibuk dengan urusan pengajian di matrikulasi,jadi saya hanya berdiam diri dan menganggapnya perkara normal dalam alam remaja.Saya cuma didatangi period lebih kurang 2 bulan sekali.


Sehinggalah saya menamatkan pengajian di peringkat matrikulasi selama setahun,period saya masih tidak normal.Malah lebih teruk kerana saya cuma didatangi period tiga atau empat bulan sekali.hati mula gusar..zaman gatal kan..terfikir sejenak di fikiran saya.."nanti susah ni kalau dah kawin.susah hamil..hhehheheh"

 Di era kontemporari ini,dengan berkembang nya zaman teknologi,jadi saya mestilah ada akaun wechat.tak kan tak ada pulak kan..dengan usia setahun jagung dalam industri..satu hari tu,saya saja jaa buat 'people nearby'.dapat sorang akak ni..nama biarlah rahsia.ye idop?akak ni pengedar Shaklee rupanya..saya pun cerita la masalah aturan haid saya tu...Alhamdulillah dengan izin ALLAH saya diperkenalkan dengan GLA COMPEX.Memandangkan duit gaji masih ditangan selepas menamatkan perkhidmatan di sebuah taska di Kelantan,saya pun tertarik untuk mencuba GLA COMPLEX setelah disyorkan oleh akak tersebut.



gla complex shaklee


haaaa inilah wajah GLA COMPLEX...berbentuk kapsul tapi jelly..saya yang sukar makan ubat kapsul pun boleh telan kapsul ini. Akhirnya setelah  sebulan mengambil GLA ni,Alhamdulillah dengan izinNya,period saya yang telah LIMA BULAN tertunggak,datang menghantui saya.Syukur Alhamdulillah.saya cuma ambik sebotol sahaja GLA ini. Harganya yang berbaloi dan mampu dimiliki oleh orang ramai.


Akhir kata,tidak salah kalau kita berkorban sedikit untuk kesihatan kita.'The best price is the best quality'."mencegah lebih baik daripada merawat".
Apabila diri dikuasai oleh penyakit,nescaya lebih banyak mata wang yang akan dikeluarkan berbanding kita menggunakan mata wang untuk mencegah penyakit
sekian sahaja coretan saya pada petang ini.. 








anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut:
nama:nur raihan binti zakaria
no telefon : 013-5272175/012-5813725
email:raihan_raiha@yahoo.com
kawasan cod :baling
 
 

No comments:

Post a Comment